Fun futamok

Szezonzáró
2012.12.27. 19:30
Texas World Speedway (clockway)

Szeretettel várunk, minden régi és új (vagy leendő) VCRC tagot!

Versenynap lebonyolítása és szabályok:

Nevezni a 'Nevezés->FINALE 2012/2' menüpontban lehet. Nevezés szabályai:

  • A nevezés INGYENES!
  • A 0.5 indexpont feletti versenyzők választhatnak kTCC és GT autók közül is.
  • A 0.5 indexpont alatti versenyzőknek nem jelennek meg a GT autók a listában, csak a kTCC autókat tudják választani.
  • A listában szereplő autók közül bármelyik választható! (aki másnak a festését szeretné választani kérjük egyeztessen az autó "tulajdonosával", hátha ő is azzal szeretne menni).
  • A nevezési létszám korlátlan!
  • 32 autó fér el a pályán, így a maximális létszám a futamon ennek megfelelően 32.
  • Amennyiben a nevezési létszám több 32 főnél, az indulókról a hotlaps sorrend dönt!

A versenynap lebonyolítása (egyéb szabályok):

  • A futamon való indulás alapkövetelményei:
    • minimum 30 tesztkör teljesítése a pályán a nevezési lapon választott autótípussal (15 tesztkörrel 107% megléte esetén már a boxból elrajtolhat a versenyző).
    • Adott kategóriában a legjobb idő 107%-ának teljesítése.
  • Az indulást 19:00-kor egy szerver restart előzi meg. Ezután már csak azokat enged fel a VLSui a szerverre, akik jogosultak a futamon való indulásra.
  • Időmérő: 19:30 20 perc, korlátlan körszám
  • Warmup: 19:50 10 perc
  • Futam: 20:00 1 óra (60 perc) nincs körszám, időgyorsítás nincs, felvezető+állórajt
    • Restart maximum 3-szor lehet! Leszakadás, vagy tömegbaleset esetén, legkésőbb az első kör végéig!
    • 1 boxkiállás kötelező minden kategóriában: a boxban valamilyen műveletet kötelező csinálni (vagy kerekeket cserélni, vagy tankolni). Az esetleges büntetések nem számítanak boxkiállásnak!
  • Szerveren engedélyezett segítségek (csak ezek használhatóak, de használatuk nem kötelező):
    • TC: 1 (kipörgésgátló)
    • ABS: 1 (blokkolásgátló)
    • automata kuplung
  • A végeredményt kategóriánként és összesen is értékelni fogjuk. A kategóriánkénti eredmény 0.2 szorzóval számít bele az indexpontba.
  • BT nem lesz, ugyanakkor statba betöltéskor alkalmazzuk az automatikus indexpont büntetést (mint Open Challenge szerveren) kérjük mindenki viselkedjen rendesen és próbáljon a legkorrektebb módon eljárni. Ez "csak" egy szezonzáró "ünnepség"! ;)

Két kategória közötti különbség, elsőbbségadás (elengedés):

Biztos látott már mindenki Le-Mans vagy egyéb endurance futamot, ahol különböző erősségű autók futnak egyszerre a pályán. Itt az a szokás, hogy az erősebb autót minél kevesebb akadályozással el kell engednie a gyengébb autónak. Tulajdonképpen ha egy kTCC autó mögé ér egy GT autó, a kTCC versenyzőnek úgy kell viselkednie, mint amikor kört kap normál futamon. Ebben az esetben azért igényel ez nagyobb odafigyelést, mivel a kTCC autók sokkal lassabbak. Tehát sokkal hamarabb megérkezik a kTCC autó mögé egy GT autó, mint normál bajnoki futamon kTCC vs. kTCC esetben. A kTCC versenyzőknek javasoljuk, hogy ha lehetséges próbálják meg még az egyenesben elengedni a GT autókat, vagy kigyorsításon elhagyni az ívet (kanyar kijáratnál van a legnagyobb különbség a két kategória között). A GT autóknak engedélyezve van a fénykűrt használata, ezzel figyelmeztetheti az elöl haladó kTCC autó vezetőjét, hogy hamarosan utoléri. A villogás hasznos abból a szempontból, hogy a hátul haladó sokkal jobban fel tudja mérni a sebességkülönbséget, ezzel azt is látja, hogy abban az esetben ha nem enged a gyengébb autó, pont a kanyarban fogja-e feltartani. Mindenképpen figyeljen oda mindkét versenyző és próbálják egymás mozdulatait megérteni. :)

A többi esetben a VCRC szabályzata a mérvadó.

Egy-két tanács a beállításokhoz:

  • Akinek az rFactor.exe hibát észlel és leáll (véletlenszerűen), ő törölje az összes rfm fájlt az /rfm/ mappából a vcrc_all.rfm kivételével!
  • Ajánlom a Spotter plugint VCRC hangokkal, így mindenki időben értesül, ha lekörözik vagy mellette vannak, vagy sárga zászló van stb...
  • Akinek matt színűek a gt autók és szeretné, hogy csillogjanak, ő offline válassza ki az AM GT3 modot és utána csatlakozzon a szerverre a VLSui-val.

Mindenkinek kellemes és eredményes versenyzést kívánunk!

Hozzászólások   

 
#13 Hamann 2012-12-27 13:20
Sry mindenkitől , de a váratlanul ma érkező vendégeim keresztűl húzták a versenyzési szándékaimat.Ig y a futamot sajnos ki hagyom :S
 
 
#12 mumus70 2012-12-23 20:21
Nem tudok jönni mert meghívást kaptam egy ROC megmérettetésre , de nektek jó futamot!
 
 
#11 HorCsa 2012-12-23 20:00
Idézet - Stryder:
Automata váltót, biztos nem akarsz berakni, HorCsa?

A válaszom itt is nem. Eleve nem preferálom az automata váltó használatát, és a kTCC mod nincsen letesztelve automata váltóval (készítésekor sem figyeltünk ilyenre). Szóval nem tudom hogy hogyan viselkedne. Gyanítom, hogy nem váltana el kanyar kijáraton kigyorsításkor, valamint a motorkopást ismerve szétszedné a motort is.
 
 
#10 Stryder 2012-12-23 19:51
Automata váltót, biztos nem akarsz berakni, HorCsa?
 
 
#9 HorCsa 2012-12-23 19:41
Elvileg megszűntek a leakadások. Ha valakinek mégis hibát észlel az rfactor.exe akkor elsőként törölje az rfm-eket.

Ha még így is, akkor próbáljon visszaemlékezni , hogy milyen autók voltak fent amikor leakadt neki a játék, és jelezze nekünk!

Akinek vehicle collision (autó ütközés) hibája van, az javítsa ki (végső esetben egy "szűz" rFbe telepítse újra a modot)!!! Ezzel a hibával a szerver 99%, hogy ki fogja dobni a futamról!
 
 
#8 HorCsa 2012-12-23 19:25
Idézet - zippair:
mikortól lehet jelentkezni?


Mostantól! :-)
 
 
#7 Haby 2012-12-23 18:13
Köszönet
 
 
#6 HorCsa 2012-12-23 18:09
Ja a mod letöltés miatt letiltott a dropbox :oops:
Ez működik: http://vls.vcrc.hu/s6_twscw.svm
(Firefoxban: Jobbgomb, hivatkozás mentése más néven)
 
 
#5 Haby 2012-12-23 18:05
köszönet érte, de nem lehet letölteni? :sad:
 
 
#4 HorCsa 2012-12-23 16:02
Lehet hogy valaki most ismerkedik majd meg a kTCC s6 moddal, segítségként egy alap setup: https://dl.dropbox.com/u/80836022/s6_twscw.svm
Biztos van ennél még jobb beállítás is, de használható köridőt lehet vele futni. :)
elvileg mindegyik autóhoz jó, Forddal, Seatal és Ladával is mentem vele.
 

You have no rights to post comments

Módosítás: ( 2012. december 23. vasárnap, 19:28 )